Ya artık annelikten çok yoruldum pes ettim. 1 aydır hortlak gibi geziyorum. 10 ay 27 gunluk. Önce saat başı uyanan cocuk yarim saatte bir e döndü sonra 15 dk da bir kalkmaya. Şimdi ise gece 1 buçuk da uyanıp sabah 5 6 ya kadar uyanık. Tekrar uyuttugumda da uyanarak uyumaya devam ediyor. Gündüz hemen uyur uyanmadan güzel uyur ama gece neden böyle oluyor anlamıyorum. Artik kafayı yicem. İyi değilim ya o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi akşam olsun istemiyorum sırf bu yüzden gece olsun istemiyorum ya bu duruma geldim.