MeteNaz Merhaba, antibiotik ile ilgisi yok mevzunun. Ağır gelmez, gayet yaşına dozunda uygun. Kaldı ki kulak enfeksionu diyorsunuz.
İki ihtimal var,
Bir, tedavisi yarıda kesildi ise 10 günü tamamlamadan, hastalık alevlenerek geri geldi.
İki, viral bir enfeksiona yakalandı. Evet, antibiotik kullanırken. Özellikle kreş çocuklarında görülür hatta antibiotik döngüsüne girilir. Döngüye girmemek için eğer ateş 39,0u bulmuyorsa üç gün ateş düşürücülerle beklemekte, ılık uygulama ile rahatlatmaya çalışmakta fayda var. Üç güne rağmen ateş düşmüyorsa, belirtiler hızla artıyosa tabiki yeniden muayene şart. Yeniden farklı grup antibiotik de reçete edilebilir, bu da gayet normal bir tedavi süreci.
Geçen sene kreşe giden oğlum peşpeşe üç şişe antibiotik bitirmişti. Geçen sene bitmeyen bir hastalık salgını vardı ama.. Harbi neydi o öyle ya..
Her neyse, ben endişelenmeyin, takipte kalın ateşin çıkmasını beklemeden dört saatte bir dolven iyidir.
Dinlensin en az bir hafta okula gitmesin derim
Geçmiş olsun