Eda6714 teşekkür ederim . Doğduğundan beri bebelac kullanıyorum . Tam 4 aylık ve 6 buçuk kilo . Biraz zayıf gözüküyor ben rahatsız olmuyorum sağlığında da bir sorun yok fakat herkes çok zayıf hiç gelişmemiş benim ki bu aylarda 9 kiloydu falan diyorlar psikolojim bozuldu mama değiştirmeye karar verdik kilo alması açısından