06noname bunu doktor mu söyledi ilk defa duyuyorum ya öyle şey mi olur , 1.5 aylık yoktu benim kızım doktorumuz uyandırma 5 saate kadar kendi uyanır acıkınca artık uykuda lazım bebek uyurken büyür demişti . Şuan 2. Kızım 1 aylık oldu onun içinde aynı şeyi söylüyor bu arada tek doktorun dediği birşey değil çevremde arkadaşlarımın gittiği doktorlar da böyle .