geldefor Normal doğum sonrası vajinada oluşan sert nohut büyüklüğünde şişlik var bu ne oluyor yaşayan var mı arkadaşlar ağrı yapmıyor ama içerde nohut gibi bir şişlik. Doktora gideceğim ama gitmeden sormak istedim
Cinarefem Benim de öyleydi eğer parmağınızla ittiginizde iç kısma doğru gidiyorsa malesef rahim aşağı inmiş demektir