Yaprakderin22 Azra41 bebek hemşiresiyim şuan doğum iznindeym yardımcı olabileceğim bişey varsa seve seve🥰
Tugceuzun1303 Ben bit şey danışmak istiyorum size bebeğim 4 aylık ek gıdaya başlamak istiyorum çünkü sütüm yetmiyor bence ya ds verimli değil bilmiyorum başlasam sorun olur mu sizce
Yaprakderin22 Tugceuzun1303 6 aydan önce başlamamanızı tavsiye ediyorum formül mama ile devam edin bence . Kilosu ve gelişimi ayına göre uygunsa ek gıdaya erken başlamayın
06elfber06 Tugceuzun1303 ben doktor değilim ama iki evlat annesiyim şahsi fikrimi söyleyim bu kötğlüğü bebeğine yapma onun bağursakları midesi o kadar hassaski ek gıdayı sindiremez mama verebilirsiniz
glsm9 Tugceuzun1303 ben 4.5 aylıkken aynı sorun ile muhallebi cici bebe verdim vermek zorunda kaldım mama da içmiyordu tek sorun kabızlık problemi de beraberinde geliyor