Bu sabah biraz kustu besigine yatırdım diğer odaya geçtim 1 dk bile durmadim döndüğümde cirpiniyodu kaldırdım sırtına vurdum şükür düzeldi.
Az önce yine aynısı oldu eşimle çok korktuk sirtina vura vura burnun da geldi kusmugu öyle nefesi geldi. Sonra hıçkırık tuttu girtlagina kusmuk geliyor herhalde tıkıyor kaç sefer üst üste oldu o kadar korktuk ki😞
Düzenlediği zamanda böyle ikinir gibi sesler cikiyo acaba boğazını mı temizlemeye çalışıyor anlamadım. Yan yatırdım şimdi uyuttum ama başında bekliyorum sabaha kadar da uyumayalım bekleyelim başında dedik uyurken bile oldu cunku yan yatırınca daha iyi şu an.
Neden olur boyle 5 aylık olucaz haftaya reflü falan da yoktu. Bazen de çok ağlayınca uyudugunda hiriltisi oluyor.
Büyük serum fizyolojikleri şırıngaua çekip burun delikleri ne sıkıyorlar ama ben çok korkuyorum bunu yapmaya cesaret edemiyorum 😞 sağlık ocağındaki hemşire falan yapar mı veya yarına randevu almıştım çocuk doktoru yapar mı?
Sadece normal küçük olan serum fizyolojigi burun deliklerine azıcık azıcık sıkıyorum o kadar.