7 ay oldu sezeryan ameliyatı olalı fakat bi kaç gündür sanki yeni doğum yapmışım gibi ağrım var😥bide idrar kaçırma olayı çıktı başıma acaba iç dikişlerim mi açıldı anlamadım idrarımı yaptıktan sonra ayagı kalkıyorum bi anda idrarım akıyo alt karnım agrıyo dikiş acısıda randevu aldım gidicem başına gelen varmı kızlar