purplemomm00 merhabalar kızım dönmeye başlayana kadar hep sırt üstü yatırdım bazen çok hafif yana eğimli olurdu ama düz sırt üstü pozisyondan asla vazgeçmedim çünkü beslendikleri zaman kusma durumu olursa en sağlıklısı aslında bilinenin aksine sırt üstü yatması doktorlar da bunu söylüyor👌 ne zaman dönmeye başını kaldırmaya başladı o zamanda yüz üstü yatırmaya başladım uykularının böyle daha uzun olduğunu farkettim