sanathanimm34 emseydi daha az sütüm olurdu bence çünkü az emiyordu, ben çok sağıyordum bu şekilde sütüm çok arttı, bizzat gözlemledim. ben 1 yaşına kadar gece bir kez sağıyordum , gündüz ise 3 saatte bir sağdım, ilk zamanlar bir litreye yakındı, ek gıda ile beraber 4 saatte bir sağdım , bu şekilde 700cc falan çıkıyordu, 1 yaştan sonra günde 4 defa sağıyordum 500 cc çıkıyordu toplamda, makinem iyiydi benim , çok vaktimi almıyordu bu yüzden, ama makine iyi olmasa bile söylediğim şekilde sağsanız sütünüz hep olur, yalnızca daha çok vaktiniz gider, yalnız şunu unutmayın ne kadar çok sağarsanız o kadar çok sütünüz olur, siz sağmayı bırakmadan o süt bitmez :)