Herkese iyi akşamlar ben 23 yaşındayım benim 3 tane oğlum var biri 7 yaşında biri 2 yaşına girecek biride daha 1 ay 21 günlük ben şuanlık daha çocuk düşünmüyorum enazından çocuklarım kendini toparlıyana kadar en iyi korunma yöntemi hangisi bana bi fikir verebilirmisiniz? ☺️