Zehra-azra en büyük sırrı gerçekten sabır. Ben ilk üç ay kucağımda sallayarak uyutmak istediğim için o şekilde yaptım. Sadece yürüyordum, ekstra sallamazdım. Sonrasında kollarım zorlanmaya başladığı için yatağa geçtik. Kademeli olarak bir gafta sürdü. Beş dakika yürüyüp yatağa kodum, süreyi azalttım git gide. Sonrasında yalnızca pışpışlayarak uyutmaya başladım. Şimdi hala öyle devam ediyoruz. 13 atlık bebeğim. Bi kaç gündür uyumakta zorlanıyor öğlenleri. Tekneyle yapıyorum. Onun hazırlanması için on on beş dakika veriyorum. Ben yanında yatıyorum bekliyorum. Sonrasında uzanıyor ve beş dakika içerisinde uykuya geçiyor. Emzirme sürecimiz olmadığı için size bişey söyleyemiyorum. Bu dönemdeki çevremdeki bebeklerde sizin söylediğiniz hibi. Sürekli anneye yapışık, meme bağımşısı olarak geziyorlar. Ek gıda da sorun yaşıyorlar. O yüzden benim tavsiye vermem çok doğru olmaz. Biz 8 aylıkken bıraktım emzirmeyi. Emzikte kullanmadım. Uyku arkadaşı da almadım. Uyumayı öğrenmesini sağladım sadece. Bazen zor oluyor ama annelik gerçekten sabır işi. İlerde farklı evlerde uyuyacağız onlarla. Kıymetli zamanlarımız aslında