Merhaba , bebeğim 8 aylık oldu . 6 ayın sonunda rahatsızlandı ve 4 gün hastanede yattı . Daha sonrasında kan değerleri ve bağışıklığı bir türlü düzelmedi. Hematoloji bölümüne yönlendirildik . Şuan hasta ve bu nedenle doktor 2 hafta sonra çağırdı . Nasıl bağışıklığı güçlendiririm , nasıl destek olurum konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi??