Ablak56 Oğlışum 5 yaşında greip gecıedık iyileşti ama sonra bıyık bölgesinde kahverengi bir leke cıktı cekırdwm tanesı kdr pütürlü de değil randevu bulamadım korkuyorum kotu bir şey mi dıye yanık izi sonra sı kalan İ gibi