mom-1 Yarenylmzz siz normal degilsiniz öyle bi sekilde benim bebegimde sıkıntı oldu diyorum bunu gayette diyebilirim
Yarenylmzz mom-1 çift bez kullanın diyen diğer kadına da teşekkür ederim çok sağolun demek yerine bana yaptığınız gibi atar yapsaydın keşke mükemmel anne 😌🙏🏻
mom-1 Yarenylmzz siz bence kafanız güzel yazıyorsunuz suan. Ben gayet durumu anlattım sizin gibiler anne oluyor üzülüyorum bak
Yarenylmzz mom-1 kadın kadının düşmanı derler ya cidden öyle . Evet haketmiyorum anne olmayı siz hakediyorsunuz en çok
Yarenylmzz mom-1 herşeyi demenin uyarmanın bi adabı var yani sen kim oluyorsun da karşında çocuk varmış gibi saydırıyorsun . Postun üstünden geçmiş 2 ay benim yorumumu bulup uslupsuzca konuşuyorsun hadsiz
Evlatlarim52 mom-1 sizin gibiler anne oluyorum üzülüyorum ne demek ne kadar kolay insanlara bu şekilde konuşmak hakaret resmen bu
Cocukgelisimcimomy Ceylin_mira çift bez uygulaması yapılmalıydı önce benim oğlumda da vardı 3 hafta çift bez uyguladık eğer ise yaramwzsa bandaj yapcaz dedi doktor ama geçti çok şükür sizde niye öyle olmuş qnlamadim