Merhaba, benim oğlum şuan 8 aylık. 1. Ayında rutin kalça ultrasonunda kalça çıkıklığı yok ama çıkmak üzere dendi. 1 ay çift bez bağla geçer dedi doktor 1 ay sonra tekrar kontrole gittik ama hiçbir işe yaramamış . Daha sonra profesöre götürdük çift bez diye bir tedavi yöntemi yok dedi inanmayın öyle şeylere. Biz 2. Ayından beri kalça ortezi takıyoruz. Gece gündüz takılı kalıyor . Şuan gayet iyi gidiyor tedavisi. 1 yaşına gelince sadece gece takacağız inşallah . Eğer 6. Ayından sonra belli olsaydı bu ortez işe yaramazdı ameliyattan başka bi çözümü olmazdı ne kadar erken o kadar iyi dedi doktorumuz. Bence siz de diğer çocuk doktoru vs den başka çocuk ortopedist e götürün ayı ilerlemeden