1mom1baby_ aptamil in yeni açtığımız kutusu bozuk çıkmıştı ve ben bebeğim içmek istemediği halde anlamayıp zorla içirmiştim. Tekrar verecegım zaman mamayı koklamak ve tatmak aklıma gelmıstı ve gercekten agır balık kokusu ve tadı vardı.Yani bozukmus, cocuk ondan ıcmemıs ne kahrolmustum zorla ıcırdım dıye. Şikayet ettım yenınkutu gonderdıler ama derhal baska marka aradım bıraktım aptamıl ı