shr43 İkinci ay aşısından sonra oğlumun sol bacağında beze oluştu var mı böyle durum yaşayan? Doktora gittik bugün jel verdi.. neden olmuştur ? Ebenin hatası mı oldu acaba diye düşünüyorum..
Adenimin shr43 ben bebekken aynısı bana da olmuş ebe hatası mesela sağ tarafım daha kalın sol tarafım dansa
Barlasmothers shr43 benim de oğlumun sol kolu o kadar kötü ki ne ilaçlar kullanmadım ama geçmiyor 6 aydır ara ara sürekli patlıyor akıyor sonra tekrar şişiyor napıcağımı şaşırdım bende
bencorapkadiniyim_ Benim oğlumda da oluştu. Birkaç gün sonra geçti doktora hemşireye sordum oluşabiliyor. Kızarıklık varsa o zaman enfekte olabilirmiş