asyaa0809 kizlar bebek arabamizin ön tekeri plastik yerinden kırıldi ve daha yeni 1,5 aylik bebegim var. tekrar o paralari verip araba almak istemiyorum, zaten boyle bi gücüm de yok. napabilirm nasil ve nerde tamir ettirebilirim biliyo musunuz ?
Papatya5801 asyaa0809 sanayiye götürün biz üç dört kez sanayide yaptırdık. Küçük kelepçe taktılar sıktılar öyle kullanıyoruz bizde ..yada başka bişey önerirler sanayidekiler anlıyor az buçuk
Bebegimm1 asyaa0809 arabayı aldıgınız yere gidin parça siparişi verin eğer siz takabiliyorsanız kendiniz takın ama takılmıcak gibiyse servise gönderin ücretli şekilde yaparlar bende servise vermiştim ama 1 aydan önce gelmiyor prosedür öyleymiş
Tubaalprsln asyaa0809 bebek arabasından anlamayan birine sakın yaptırmayın derim benimde arkada sepetin ordaki demir kırıldı aliminyum kaynakmış şehir dışındaydk lazım olur diye yaptırmak istedik kaynakçıya götürdük orayı kaynak yapıcam derken o yeri eritti teker koptu sonra yapamadı farklı bi yere gittik idareden kaç yerden çivi taktı şimdilik kullanıyoruz sonrasında bisikletçiye gittik demir taktırdık sepetin alt kısmına sepeti kullanmıyoruz başımıza kötü olay geldi seninde gelmesin 😊