Arkadaşlar oğlum 13 aylık ve ben adet olmuşum bu kadar uzun aradan sonra yapmam gereken bişey varmı kanamam kendiliğinden akarmı desteklemek için bişeyler yapmalımıyım karnıma sıcak su koymak istiyorum ama torbanın tıpası kaybolmuş tarçının kanama yaptığını duymuştum tarçınlı süt içicem sizin bildiğiniz şeyler varmı