Merhabalar güzel anneler
Kızım 1 yaşında çevremizde pek akranı yok elimden geldiğince sosyalleşip aynı zamanda eğitici şeyler yapmaya çalışıyoruz ama zaman zaman acaba eksikmi yapıyorum veya aynı yaşta olan akranları nasıl veya çokmu yükleniyorum diye düşünüyorum. Aynı zamanda çalışan bir anneyimde.
-Anne, baba, dede mama alkış, tavşan kedi, kartal geldi gitti gibi kelimeleri söylüyor.
Yemeklerde seçici; kahvaltı mesela zar zor yaptırıyorum çorbaları genelde içer.
Yürüyor düşe kalkada olsa, dişleri çok erken çıkmaya başladı şuan toplamda 10 dişimiz vardır halada geliyor.
İnsanları yabancılamaz yanlarına gider güler birşeyler söyler sohbet etmeye çalışır.
Duyusal oyunlar oynarız, bultak veya ince motor oyunlarından çok hoşlanır. Kedilere şu ara takti😀 desteksiz uyuyor akşam 9 da uyuyor sabah 7 de kalkar diş sancısı yok ise deliksiz uyuyor