Dün gece başladı 2 burnu tıkandı nefes alamadı öksürdü sürekli direk burnunu izotonikle yıkayıp burun temzileme aleti ile çektim rahatladı ama çok geçmeden tekrar tıkandı ateşi 37.5 du acile gittik 38 olmuş kan aldırlar iğne yaptıkar akciğer istediler ve burnunu aspire ettiler eve gelince rahatladı sabah çocuk doktoruna gittik antibiyotik, ateş düşürücü ve buhar yazdı onlara başladım ama hala tıkanıklık devam ediyor başka ne yapabilirim geçiren veya olan var mı ?