Betullicee Arkadaşlar merhaba her sabah uyanmaya korkar oldum gece uykusunu nasıl uyutacağım düşünmekten delireceğim her gün başka bir ağlama krizi gündüzleri zaten max 20 dk uyku uyuyorlar tamam gündüz bi şekilde geçiyor diyorum ama gece bitmiyor 7 de başlıyorum uyku rutinine ama yok saat neredeyse 11 oldu sallama piş piş dinlendirici müzik emzirme kucak mama herşeyi verdim her gün herşeyi deniyorum en sonunda onlarda bende yorulup uyuyakalıyoruz 5 ay 8 günlük ikizlerim asla uyumuyorlar uyku eğitimi alan ve memnun olan bana önerebilecek var mı yada ne yapmalıyım yardımcım yok tek bakıyorum ayrı odalara al diyeniniz olacaktır belki ama mümkün değil ikisi birden ağlayınca hangi odaya koşacağımı şaşırıyorum.Tükendim artık lütfen bilgisi olan yardımcı olsun teşekkür ederim.
Aslananne1 Betullicee üstte kalsın canım bilgim yok ikiz büyütmek zordur Allah güç versin sana ben tek le zor uğraşıyorum 😟
melikeaa Betullicee şuan 6.5 aylık bir kızım var 5 aydan 6aylik olasaya kadar bizde çok uyku sıkıntısı yasadk aydan mi kaynaklı acaba Allah kolaylık versin
Mothertwins Betullicee Merhaba benimde ikizlerim var uyku sıkıntısı ben çok iyi bilirim şuan 1 yaşındalar düzene girdi ama 5-6 ay arası bizde aynı sorunu yaşadık eşim bi odada birisini diğer odada diğerini salladık hala öyle yapıyoruz bu şekilde sesten etkilenmiyorlar daha kolay oluyor bi de banyo yaptırmayı ve güzel masaj yapmayı deneyin bu bizde işe yarıyordu. Allah yardım etsin bize tek çocuk gibi asla değil 😞
Rez Betullicee saat 7 den 11 e kadar uyutmaya çalışmışsınız, zorlamasanız mı acaba, belki başka sorunları vardır, karınları yok altları temiz ise , bilemedim
Betullicee Mothertwins Eşim evde olduğunda bizde öyle yapıyoruz ama bu seferde beşiğe koyduğumuz anda uyanıyor özellikle şu 4 ay uyku gerilemesinden sonra son noktalarıma kadar tükendim gerçekten çok zor Allahım sabır versin hepimize
Betullicee Rez zorlamasam mı acaba mı gerçekten mi bunu yazacağınıza hiç yazmasaydınız keşke size zorluyor gibi mi geldim her ağladıklarında sakınleştirip uyku ritüeline her ikisini de sakince döndürmeye çalışırken yada ikiz bebeğiniz var mı ikisi de ağlarken hangisine koşsam hangisini önce emzirsem hangisini önce kucaklasam yada uyutsam diye düşündüğünüz uzmanlara göre saat 9 itibariyle büyüme hormonu salgılanmaya başlıyor ve uykuda olmaları çok önemli bunun için bebeklerim prematüre ve büyüme hormonu eksikliği yaşanmalarını istemediğim için ZORLUYOR olabilir miyim lütfen çözümü olan bilgisi olan yazsın diye rica etmiştim zaten.
Umutveannesi Betullicee oğlum 6,5 aylıkken almıştık uyku eğitimi, şu an 18,5 aylık ve düzen aynı devam ediyor. Sizinki ikiz bebek bir de gerçekten uyku eğitimi verin kendinize ve bebeklerinize yapacağınız en iyi şey olur
Betullicee Umutveannesi öyle mi instağram sayfası yada aldığınız yerin bilgisini paylaşma şansınız var mı acaba güvenilir ve kesin çözüm için çünkü çok fazla bu işi yapan var sanırım hepsi sonuca ulaşıyor mu emin olamıyorum
Rez Betullicee eleştiriye açık değilsiniz anladığım kadarı ile ancak sadece bir öneride bulunmuştum, yoksa bebekler sizin dilediğiniz gibi uyutursunuz 🤷♀️
Umutveannesi Betullicee melek_uykuda Burcu hanımdan aldım ben memnun kaldım açıkçası. Eğitim süresi 14 gün normalde ama bize bir hafta yeterli gelmişti. Bebekten bebeğe değişir bu durum tabi
silad70 Betullicee biz 3 aya kadar aynılarını yaşadık önce güzel bir duş sıcak değil ılık bir ortam sakinleştirici müzik muhakak karnı tok altı temiz ve gazı olmaması lazım ben baybay damlayla 2 ay dayandım korkmadan verdim 12 aydan küçğklere önermiyorlar onu dikkate alın bende eğitim almayı düşünüyorum bir tanıdığım bebekcocukuykuegitimi diye bir instagram sayfasından aldı kendilerine ait siteleri var orda uyuttuğun saatleri uyandıklarını giriyomuşsun ve sana bildirim geliyormul uyutmalısın yatağına koymalısın gibi o 3 gün olanı aldı 3günde gayet verdi ben gündüzleri sürekli ikisini ayağımda sallıyodum öyle idare ediyodum Allh kolaylık versin