Bilgenihal Merhaba, 3 ay 3 günlük kızım var 1 aylıkken karın ulrtasonu çektirdiğimizde yumurtalığında kiste rastlanmıştı takip gerektiği söylenmişti bugün tekrar bakıldı ancak kist erimemiş 6 ncı ayında tekrar bakılacak başına böyle bir durum gelen var mı ?
Elifliyam Bilgenihal bizde yasadik bu durumu 3 tane küçük kist vardi doktorumuz suan cok küçük oldugu icin zarar vermez zaten zamanla gecer dedi gecmezse ilerleyen zamanlarda tedavi ederiz demisti ama cok şükür 2. Ayimizda geçti. Bunun sebebi olarak bende olduğu için kizimdada olabiliyomus yada hamilelikte cok fazla cikolata abur cubur tuketiminden kaynaklaniyormus. ama korkmayin 1 yasina kadar bebeklerde oluyomus ama temizleniyomus sonra