Kizbebekannesii Kızlar 6 aylık olucaz, tadımlara başlamıştık ama sanki kolik gibi gazini yapamıyor ıkınıyor sürekli böyle bir şey yaşayan var mi ,? 5 gündür de kaka yapmıyor
zzeynepboran Ek gıdaya ilk geçilen dönemde besin değiştiği için kabızlık normal kabul ediliyor yine de doktorunuza bir danışın. Genellikle verilen yiyeceklere 1-2 çay kaşığı zeytinyağı eklenebilir kabızlığa karşı
Kizbebekannesii zzeynepboran hep ekliyorum sade de veriyorum zeytinyağı, ama gazı niye var onu anlamadım çıkartmıyor 🥲
Eliaemir İlk defa k gıda başların da kabızlık olur bizde de olmuştu bazen hala oluyor normal bir durum istersen aç karnına sabah siyah erik yedir 1 erik fincan da içme suyuyla kaynat sonra yedir bak ortalık nasıl batıyor 😂
cnsyldz Kizbebekannesii patlıcan sakatat süt paketli gıdalar ve bal yasak geri kalan her şeyi üç gün kuralıyla deneyebilirsiniz. Yani ben öyle yaptm. Kivisini de çileğini de yumurta beyazını da verdim. Temkinli olmak koşuluyla her şey serbest. Ayrıca erik alerjik değil zaten..
Eliaemir Kizbebekannesii aç karnına bir çay kaşığı zeytinyağ da verebilirsin ama ben verdim zaten bir kaç çay kaşığı veriyorsun sana birsey diyim mi biz böyleyiz ben Londra da yazıyorum burada taşımlara 4 ayda başlıyorlar 6. Ayda neler yediriyorlar Allahım ben diyorum ki bazen bu onun için ağır yok iyi diyorlar ve hersryi hazır alıyorlar yoğurt peynir felan hiç dikkat etmiyorlar.