Bebegim 4 ay 24 günlük, dun bi yuruyuse cikalim dedim bebek arabasiyla,yardimci olacak kimsem yok eşim calisiyor,bebegim bi turlu durmadi,,surekli ağladı, hep kucak istedi ,kucaga alınca sustu, arabaya birakinca avaci ciktiginca yine agladi,sizinkiler ne durumda bebek arabasinda duruyorlar mi..