1 aylık bebeğim silikon uç ile emiyor. Çünkü hiç göğüs ucum yok. İlk günler silikonun ucu doluyordu sütle Şimdi silikonun ucu dolmuyor. Sürekli emzirmeye çalışıyorum. Geceleri sütümü sağiyorum elektrikli pompa ile (lansinoh). Sizce göğüs ucum çıkar mı? İlerleyen zamanda çıkıyor mu uç? İlk zamanlarda göğüs ucum ağrısı çekiyordum yavaş yavaş sanki geçiyor alışıyor göğüslerim.