Tazeannef bizim genel anestezili olmuştu zor olan tek şey anesteziyi atma süreci oldu. Ameliyattan sonraki iki saat kendine gelemedi çok kötüydü. Onun dışında zaten sabah ameliyatı oldu, öğleden sonra çıkışımız verildi. Uyuşukluk geçince hastanede ilk çişini yaparken ağladı ama öyle çok bi ağlama değildi. Eve geldiğimizde hiç ameliyat olmamış gibiydi normal devam ettik. Dikişlerine her bez açışımızda krem sürdük. Bir haftaya dikişleri düştü ve sargısı çıkarıldı. Hiç zorlanmadık yani süreç iyiydi