yokolmaz benim kayınvalidem bakıyor yarım gün çalışıyorum sınıf öğretmenliği yapıyorum. Biz yokken hiçbir şey yapmıyor fakat babasıyla beni görünce bambaşka bir bebek oluyor bize çok şımarıyor. Ve çok hırçın severken ısırıyor saçımızı çekiyor yüzümüzü cırıyor bunu sadece bize yapıyor sizde oldu mu bu hırçınlıklar oyun sanıyor bunları gülüyor birinden gördü desem hırçın kimse yok normal mi bilemiyorum geçer umarım