haticenurrr merhaba. Aynı marka aşının 2 dozu arasında 2 ayı geçmiş olması gerekiyormuş öyle demişti doktorum. Mesela 8 nisanda bexsero yaptırmışım, bexsero 2. Dozunu 17 haziranda yaptırmışım. 2 ayı geçmiş arası yani.
Arada bir de nimenrix yaptırdık biz o da 9 mayısta yapıldı.
Diğer aşı derken nimenrix ise yaptırabilirsiniz ama bexsero 2. Dozu için 2 ay geçmesi gerekiyor.
Bexsero ve nimenrix aynı günde yapılabiliyor. Ama istemezseniz 1 ay arayla yaptırdık biz mesela o şekilde yaptırabilirsiniz. İkisinin arası 1 ay mı olmalı o konuda bilgim yok 🤷🏻♀️