kubraurkantas Merhaba canim anneler oğlum 28 aylık ve aşırı kontrolcü hepimizi yönetiyor oturacağımız yere kadar kendisi belirliyor ellerinin kirli olmasına dayanamıyor ve herşeye olumsuz yanıt veriyor yapmıycam gelmiycem gibi .. bu durumlarda nasıl davranacağımı bilemiyorum benim gibi olan varsa yazabilir öi
herseySeninleguzel11 kubraurkantas Oğlum da 28 aylık dediklerinizin tıpatıp aynısı.. Elim pis oldu, elimi yıka ,elimi sil,peçete ver,oraya oturma,yatma,uzanma,gitme,gelme ,o öyle olmaz…2 yaş sendromuna bağlıyorum ve geçeceğini düşünüyorum.