Linamoms__ Kizlar bebegim 8 aylik dün annem teyze dedi o da üst üste teezee tezee diye tekrarlamaya basladi. Kendi adimi soyledim onuda tekrarlamaya basladi. Bababa diyo anne diyo tam anlasilmasada. Çok mutlu oldum. Sizlerin nasil basladilarmi konusmaya
Deletedmon_69 Linamoms__ bu aylarda taklit becerisi en yüksek seviyede. Sizi hep taklit etmeye çalışcaktır :)
gokceokur Linamoms__ maşallah benim kızımda yarın 7 aylık olacak anne ve gel dio geli işine gelirse der ama anneyi çok sık duyuyorum ben anne de kızım dedikçe bir kaç dakika sonra söylüyor 😊