Busex Merhaba kızlar birşey soracam arkadaşımın kızı 7 aylık diş patlatmış çok mutlu oldum 🥰 ama oğlum 8 ay 15 günlük hala tık yok sizce çok mu geç kaldık ? Acaba az emdi diye mi bütün vıtamınleri toplayamadı diye galiba ilk o aklıma geldi. Hani ağızında hala kızarıklık falan bile yok
Ferideee_ Busex Benim oğlumda 7 ay 6 günlük 1 saat oldu dişinin çıktığını ogreneli hiç beklemiyordum ne bı kabartı ne kızarıklık hiç birşey yoktu görünce çok şaşırdım ne yapacağımı bilemedim her çocuğun gelişimi farklıdir ama sağlık ocağında doktor bı hastaya derken duymuştum d vitamini vermezsek geç çıkar demişti ben sağlık ocagini verdiği d vitamini kullanıyorim bende vitamini değiştirmeyi fln düşünmüştüm acaba iyi değil mi fln diye ama oğlumun dışı çıkmış da haberim yok 😁
Yuzuklerin_efendisi0 Busex oğlum 11 aylıkken 3 diş birden aynı anda çıktı. Zamanı vardır canım üzülecek bir şey yok 🌸
Arasmahir Busex benim oğlum 1 yaşında diş çıkarmaya başladı 1 buçuk yaşından sonra sıkıntı oluyor Muş doktor öyle dedi
Filizz23 Her bebek aynı değil biz 11 aylığız hiç dişimiz yok doktorumuz çok normal olabillir diyo bende açıkçası hiç takmıyorum sadece huzursuz gecelerimiz çok arttı çıksa da rahatlasak artık
Filizz23 Benim bebeğin 9 . Aydan sonra kilo alımı durdu zaten zayıf bir bebekti boy uzuyo ama kilo alımı yok normal mi acaba
GLsErol Benimde kizim ,10+1 altta yerler bayagi zamandir bryazlamis fakat patlatamiyo..acaba d vitamini ksn damlasi vermedim diymi gec kaldi ya uxuluyom eger onlari vermedim diyeyse..kimiside ne kadar gec cikarda iyidir gec duser disler dyo bilemedim
Filizz23 GLsErol bende d vitamini vermedim acaba ondan mı gecikti diyorum ama geç çıkarmak daha iyi diyolar