Tecrübeli ve bilgili annlere danışmak istiyorum. Sütün çoğalması için bol bol sağım yapmamız gerekiyor diyorlar ama bir kesimde süt göğüsümde beklesin biraz hemen sağma o zaman yağlanır kalitesi artar diyende var sizlerin bu konuda fikirleri nedir ☺️