Hanımlar merhaba dün post okudum uyuz postu ve o an kaşınmaya başladım hala kaşınıyorum ondan önce asla oyle bileyim yoktu ya benım de mı basıma geldı yoksa etkilendım mı sızce nedeni boyle oldum boyle başına gelen carmı yanı uyuz olsam ılk belıtırtısı ne olur yada oyle diyeyim