Kızlar orada ne gibi etkinlikler yapılıyor. Gidipte çocuğu açılan şakır şakır konuşan oldu mu. 32 aylık oğlum var aslında herşeyi biliyor 2 li cümle kullanıyor ama annenin sonuna ekliyor herşeyi. Her kelimeydi söylüyor bazılarının başını söylüyor bazılarına da dilinin dönmediği oluyor. Aslında doktor bize sıkıntısı yok konuşur vs demişti ama cümleler artıyor ama tam net bir konuşma yok. 3 yaşına girecek şubatta. Dil terapistin de fayda gören oldumu. Yaşadığım şehirde sanırım devlet hastanesi var sadece. Özellikle devlete gidip memnun kalan oldu mu.