Merhaba hanımlar konu benimle alakalı ben sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum İki haftada bir enfeksiyon geçiriyorum antibiyotik kullanıyorum fitil kullanıyorum geçiyor fakat iki hafta sonra tekrar tekrarlıyor ve bu durum beni mahvetti antibiyotik içmek istemiyorum artık böbreklerim mahvoldu tecrübeleriniz var mı bu konuda ne yapmalıyım ne kullanmalıyım kadın doğuma gittiğimde bana fitil verip gönderiyorlar fakat iki hafta sonra tekrar aynı bir o kadar da temizliğe dikkat ediyorum fakat değişen bir şey yok önerileriniz varsa dinlerim çok sevinirim