Minnonunanasi ooooo kadar rahat ki hemen anlatayım 😂😂 marketten cam pastörize süt(tercihen içim süt güzel oluyor. Sek ile denedim tutmadı) alıyorum, eve gelince dışarda bırakıyorum oda sıcaklığına geldiğinde içine toz maya veya activia koyuyorum. Kapakları açık şekilde makinaya yerleştirip 8 saat 42 derece ayarlıyorum ve mis gibi taş gibi yoğurt oluyor :) makina bitince çıkarıp tezgah üstünde soğuyana kadar bekleyip, sonrasında kapaklı şekilde dolaba koyuyorum.