ks1210 Merhaba. 11 günlük bebeğim bir iki gündür tek tük kuru sekilde öksürüyor. Çok fazla değil ama arada nadir. Hapşırıkta oluyor. Doktor şu an bisey yok ama artarsa getirin bir aydan önce bu sikayetleri istemeyiz dedi. Yaşayan varmı bu sorunu?
Gkcgkr ks1210 hapşırma hep oluyorfu bebeğim temmuzda doğmasına rağmen nasıl üşür ki diyordm ama havada uçuşan toz kalıntılarından da hapşurabilir. Öksürük için birşey diyemem yaşamadık
Gumus25 ks1210 öksürük için bize burnu tikaliysa öksürük yapar demişti doktor. Burnu tıkalıysa açmayı deneyin isterseniz