ervakusunannesi Bebeğimin kilosu yetersiz olduğu için raporlu mama yazdı doktorumuz. Kullanıp sonuç alan var mı? Yada mamayla ilgili bilgisi olan içeriğini felan bilen var mı?
Aycadogan01 ervakusunannesi merhabalar banada yazdı nestlenin fiyatları nasıl acaba bu mamanin normal mamalara gore
_ipekk18 ervakusunannesi 23 aylık oğlum Pedia sure fiber plus vanilyalı kullanıyoruz 1.5 yaşından beri ama değişen bir şey olmadı acaba bende doktora söyleyip manayı mı degistirsek acaba yoksa gastroenterolojiye yönlendirecek
Yazbebesiii2022 Merhaba bende kizima kullaniyorum rapor cikartirdik düşün kilodan ötürü faydasini gördük gelisimi acisindan iyi geldigini düşünüyorum
Denooomii Yazbebesiii2022 merhaba bizede denemek için verdi içti çilekli kustu ya nutrucia.faydalami gerçekden
Yazbebesiii2022 Normal br tanesi 70 tl civari ama rapor cikinca gunde 2 tane ayda 60 adet veriyor doktor hepsine 600 tl veriyoruz gecen ay o sekildeydi
Denooomii Yazbebesiii2022 mamadan daha iyi dedi qmq ama beebeginiz kac aylık.. muzlu çilekli vanilyalı var di ama sade nasil