Merhaba kızlar ben 2 ayda bir 3 ayda bir tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var. Ve her seferinde kan da oluyor. Kan olması beni korkutuyor biraz açıkçası. Sizde enfeksiyon olduğunda kan oluyor mu. Bir de ne yapmalıyım tekrarlamaması için. Cevap verirseniz sevinirim