Elifturcan Havalar soğudu yelek giydiriyor kaynanam diyorum sen şimdiden bunu böyle giydiriyorsun kışın ben ne yapacağım ya köyde soba bile yakıyor kac kez tartıştım ama yok diyorum benim ev kalorifer ben nasıl ısıtacak anlamıyor bazen gerçekten sinir bozucu oluyorlar
tomvejerry Elifturcan Hangi şehirde olduğunuza bağlı,biz mersindeyiz gündüzleri sıcak geceleri aşırı soğuk oluyor gündüz normal uzun kollu zıbın altına pijama giydiriyorum geceler yine uzun kollu zıbın üzerine ince bir yelek giydiriyorum altına kalin pijama giydiriyorum bir kat oluyor yani yine
Ececiiim Elifturcan neden sinirleniyosunuz ki ben de sabahları oğluma yelek giydiriyorum. Serin oluyo sonuçta
beyzzsenturkk_ Elifturcan istanbuldayız bi kaç gecedir evimiz sıcak o yüzden kısa kollu kısa bacaklı tulumla yatırıyorum ama soğuk olduğu günlerde de aşırı soğuk oluyor 2 tog tulumla yatıyor
Elifturcan Ececiiim hem yelek giydiriyor hem soba yakıyor cocuk çok terliyor. Ve kızım sıcağı sevmiyor vucudunda isilik cikiyor tüm vucuduna yayılıyor birde bej kendi evime gelince ev biraz serin oluyor haliyle o sıcaktan bu ortama gelmek bebegi hasta edebilir buna sinir oluyorum kac cocuk buyutuyor kendi çocukları azicik bir yeri ağrısın hemen ilaç alıyorlar ben ilaca bağımlı olsun istemiyorum kac kez.diyorum ver bisiy olmaz diyor ya bu çocuk azicik acıya katlanamasa diste ne yapacağım hemen ilaci dayiyor ben böyle buyutun diye görüyorum.surekli ilaç aliyorlar kendi kızı da aynı ni yapiyor onun cocuklari da sürekli hasta ve ilaç alıyor direnç leri olmuyor ben bu yaşıma geldim çok ilaç kullanmadım
adaatuna Ben ankaradayım yeni doğmuş bebeğime içine sıfır kol zıbın, üzerine bir kat tulum giydiriyorum. Evin içerisi zaten 21 dereceden aşağı düşmüyor. Öyle yelekler kalın şeyler giydirmiyorum. Giydirmeyi de pek düşünmüyorum açıkçası.
chaos Elifturcan Çocuğum 3 yaşında aydındayız gündüzleri şort tişört, geceleri serin oluyor tayt ve uzun kolluyla yatırıyorum, sizden bir kat fazla giydirebilirsiniz siz tişört giyiyorsanız ona uzun kollu siz uzun kollu giyiyorsanız çocuğa uzun kollunun üstüne yelek gibi, doktorumuz çocuğun üşümesinden değil sıcaklamasından kork derdi
arenumutscr Elifturcan Aynenn öyle oluyorlar dışarısı 40 derece iken sarıyordu altını değiştiriyorum hemen müdahele karnını örtmeler falan neymiş boşlukları üşürmüş gazı ondan olurmuş karnına kuşak sarmalar eylül başinda yelek patik giydirmeye başladi geçen evde 3 kat örtmüş bende çildiriyorum
Elifturcan arenumutscr aynen sanki onlar doğurdu neyin iyi neyin kötü olduğumu anneler anlar bana bir ay bebegi giydirtmedi kendi altını değiştirdi kendk giydirdi kac kez kavga ettik halen aynı eşim iş sehatindeydi o gelende kadar mecbur orda kaldı. Kanamam da vardı o gelince hemen evi.mw.geldim