Arkadaşlar 3 yaşındaki yeğenim sadece anne baba diyor bugün farketimki öfke kontrolü var abisini cımrakliyor vurmaya çalışıyor sinirlenince kulaklarını kapatiyor yürürken birden bire pat diye yere dusuyor gel diyince geliyor ama hep kendisiyle ilgilenilmesini istiyor tencereleri vs alip en buyukten en küçüğe sıraliyor otizm olma ihtimali var mı ki acaba yoksa başka birseymi annesi dr goturmus başından sağmislar farklı farkli drlar dil egitimine yonlendirmisler sadece