Malesef bizdede durum aynı oğlum anasınıfına gidiyor okula başladığından beri hasta.. iyi gibi oluyor sonra yine burun akıntısı öksürük ateş derken kardeşide hastalanıyor.. kısır bir döngü gibi bu arada oğlum sık hastalanan bir cocuk değildi. Bağışıklıgına da bakılmıştı ama okul olunca işler değişiyor