Diş dönemini nasıl atlattınız 11 aylık olacaz daha hiç dişimiz yok damaklar şiş çıkmak üzere gibi gece uykularımız çok kötü tek kaşık yemiyo sadece anne sütü .Sizler bu dönemi nasıl atlattınız 11 aylık bebeğe sadece anne sütü de yetmiyo bebekleriniz iştahsız mıydı