esmanur433 ben sırf bu duyguna yenik düştüğüm için 24 aylık olacak oğlumu hala gece gündüz emzirerek yani destekle hatta affedersiniz desteğin Allahıyla uyutuyorum 🤣 gece gündüz meme, memeler hep açık yani öyle bir noktaya geliyorsunuz ki anlatmak istemiyorum.. Daha çok yenisiniz ama çok çok doğru yapıyorsunuz bana hiç bu konuda akıl veren bilgi aktaran olmadı her şeyi detay detay araştırdım okudum ama bunu beceremedim. Bırakın öyle alıssın zaten atak dönemleri bazı şeyler imkansız olacak desteksiz uyusa bile destek isteyecek bu seçeneği o gibi zamanlarda kullanın. 23 aydır Gündüz gece uyurken asla odadaan çıkamam çünkü meme.. Emzirmek çok güzel ama kucagıma alıp bende kalsın buna başladınız mı iki taraflı Ayrılmak inanılmaz zor oluyor ve sonuç bu. Yinede bunca yorgunluk ağrılar zorluk giden vaktim feda olsun. Tek temennim kolayca memeden kesmek. Bir kez daha anne olmak kaderde varsa bu yöntemi kullanmam kesinlikle emer mayısır yatagına koyar pıs pıs ve çıkarım tabi ki bebegin mizacı buna izin verdiği kadar. Ağlatmak doğru değil bu noktada ona dikkat edin içiniz Rahat olsun bencw en doğrusu🌿