HCAZ 1453H_H_H aptamil bebeği kilo aldırmıyor şişıyo bebekler ben kullndım çok çabuk açıkıyo bebelac da kullandım iyi değildi o yüzden hero baby çok güzel tavsiye ederim hepsi burada aşıyorum uyğunada geliyo canım ❤️
Merve11_ Aptamil pregomin as mı soruyorsunuz. Arkadaşım kullanıyor. Çok iyi geldi, bebeği kilo olarakda toparladı.
1453H_H_H Merve11_ evet oda olabılır doktor dene hangısını yerse ondan alırsın demıstı bende numune bulamıyorum nasıl yapıcam bılmıyorum sakarya da oturuyorum
1453H_H_H simgetaskisla nerden temın edebılırız numune olarak sız nerdensınız nasıl alıyosunuz sizinde bebişinizde sut alerjısımı var
ozlemsenel 1453H_H_H Doktor rapor çıkarmıyor mu, pregomn as raporla alınabiliyor ya ücretsiz ya da çok az bir ücrete diye bliyorum
zubeyde85 HCAZ hero babyde şeker var o yüzden hiç sağlıklı değil aksine şeker içeren mamaları önermiyor doktorlar kof kilo yapar diye. aptamil verdim ben de iki kızıma hep gelişimleri normal oldu şekersiz nişastasız bir mama