DenizErSahin Arkadaslar merhaba oglum deliksiz uyusun diye baybay night diye birsey varmış onu kullanmak istiyorum doktoruma sordum kullanabilirsin dedi 1 yasında oglum hiç kullanan varmı deneyimlerinizi paylaşabılırmısınız yan eskisi oldumu gibi vsvs
Haydinn DenizErSahin uyku süresini uzatmaz sadece uykuya geçişi kolaylaştır yatma saatinden bi yarım saat kırk dk önce verirsiniz ben d e kullandım ama burda uygun görmeyen de var bu ürünü kimi doktor onay verirken kimisi asla katta diyor .
Gamzebutayy Merhaba, ben geçen hafta doktor tavsiyesiyle 7 buçuk aylık oğlum için denedim. Ama tam tersi daha kötü oldu. Geceyi sabahlayarak bitirdik hiç uyumadı sadece 2 gün kullandım. Bir faydasını göremedim malesef ki .
Gamzebutayy DenizErSahin yani inanın bilmiyorum ama gece 12 de bir uyandı en son sabah 5 te uyudu. Bende ertesi gün birdaha ilacı vermedim
Gamzebutayy DenizErSahin bize faydası olmadı ama burda okuyorum memnun kalanlarda var. Kullanıp kullanmamak size kalmış artık. Benim deneyimim kötüydü 😌
Ysgl26 Deliksiz uyusun diye değil uykuya geçişi kolaylaştırmak amacıyka veriliyor. Yine uyanacaksa karnı acıkırsa ağrısı olursa burnu tıkanırsa vs uyanır yani öyle baygın uyutmuyor.. ve 1 yaşından önce kullanılmaması gerek içinee ciddi alerjen bitkiler var çünkü.. ve doktor tavsiyesi olmadan kafanıza göre kullanmayın çünkü. Bilinçsizce ve sürekli kullanılamamsı gerek tam terai etki yapıp uyku düzenini tamamen bozar..ayeıca 3 fün kullanımdan aonra ciddi ishal yapar.. diş dönemlerinde çok zorladığında bi kaç kere kullandım ben de.. onun dışında normal zamanda ay uyumadı vereyim de uyusun şeklinde kullanılması doğru değil
Birpamugunannesi Birçok uzman önermiyor böyle şeyleri doktorların önermesine şaşırdım ve sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyorsa uyanıklık saatine dikkat ederek uykuya geçirince Kısa sürede uyuyor bebekler