Mucizemveben90 bebeğim nezle oldu ya daha bir aylık abisinden geçti evde herkes hasta sadece hapsırıyor dünden beri çok korkuyorum ilerler diye başından geçen var mı bu kadar küçükken hasta olmamıştı hiç
kizannesi666_ Benim bebeğim 20 günlüktü grip olduğunda öksürük burun akıntısı balgam hepsi vardı her emzirmeden önce burnunu açtık ve hava verdik sürekli bol bol emzirmekten başka çare yok malesef geçmiş olsun
2prensesannesiiii9_7 Mucizemveben90 burnu tikaniyorsa temizle canım benim 15 günlükken olmuştu ilaç vermiyorlar birde baş ucuna soğanı ortamdan ikiye böl köy hatta evde karanfil varsa üzerine gelişi güzel batir çok etkili işe yarıyor
bircn1 Benimkide bir aylık ateşi vardı bende griptim bişey yapmadılar ne yazıkki enfeksiyon baktılar safece fitil verdiler