Bebeğim daha 1 aylık 2 gündür burnu hırıltılı emerken boğazına kaçıyor uyuyamıyor serum fizyolojik koyup aspiratörle temizliyorum ama yine öyle başka çözüm önerileriniz varsa lğtfen söylermisiniz çok üzülüyorum gece hiç uyumadım nöbet tuttum nefesi daralmasın diye bu grip mi oluyor yoksa yenidoğanda normal mi ?